Saturday, May 28, 2011

peluang

Zainuden Sarudin - 03 Sep 2010, 4:13am 
salam..saya pnduduk sabah..inginkn pembekal kain2 dr indonesia..murah tp berkualiti tinggi..jika pembaca2 majalah.com pnya mklumat..sila email kpd saya.jenis kain/barang yg anda boleh supply dan harganya sekali..Email:jacc8878@gmail.com
Michael 6 - 21 Sep 2010, 3:02am 
aisyah 4, bagaimana sy nk dapatkn contct dr indonesia?? sy ingin mngembngkan produk sy ke indonesia, produk sy telah mnembusi pasaran india,china,us,singpore,cambodia,nepal,arab saudi.. skrng sy sedang berusaha utk ke pasaran indonesia.. sy harap saudari boleh mmbantu. rudyshahshah@gmail.com

ade sesapa yg tau camne nk dptkn stok kain batik jawa ori dr indon?
rege murah dan b'kuality..

ctkusma@gmail.com

 saya mencari sesiapa yang berminat untuk membeli kelapa biji untuk kegunaan untuk membuat santan atau kelapa untuk minuman. minimum order 20000 biji. sila hubungi saya. 0137599499

Sy Mencari Agent utk Pembelian Kertas A4 Dr China, Indonesia, Thailand
Muhammad Always - Thu 16/Dec/10, 6:20am

sy mencri sesiapa/ agent yg boleh mnguruskan pembelian kertas a4 dr china, indonesia atau thailand, 70gsm/75gsm/80gsm.. 450helai atau 500 helai. internasional size 210x297mm. 100% imported virgin wood pulp.whitness 100-104%. min order. hubungi alif 0177498240... atau emailkan kpd muhammad121alif@yahoo.com.my lokasi johor bahru
Assalam...
saya consultant dari pelaburan emas antarabangsa...pelaburan ini amat menguntungkan memandangkan harga emas makin meningkat dari semasa ke semasa...ramai orang yang melabur amat berpuas hati dan memperkenalkan pada saudara mara. Ini kerana, keuntungan tidak perlu tunggu brape bulan./tahun, tapi bole d ambil pada bile2 mase yg anda nak. Saya rase pealaburan ni lg untung dt Unit Trust. Kami mensasarkan keuntungan seminggu 200US= Rm 660. Klau sebulan bermakna RM 2640. Pelaburan ini juga berjalan 21jam tidak seperti saham hanye 9pg-4.45 ptg.. Jadi, kami menjaga akaun anda pada setiap mase dan melakukan urusniaga pada tiap2 mase. Melaburlah sekarang dan anda akan berpuas hati dgn hasil hanye dalam beberapa minggu.berminat hubungi saya.
Nastia Noh
010-4298428

No comments:

Post a Comment